Inspektor ds. administracyjno-socjalnych
wykształcenie wyższe
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe, preferowany kierunek lub specjalność: administracja, ekonomia,
- obywatelstwo polskie,
- minimalny trzy letni staż prac na samodzielnym stanowisku,
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- znajomość zasad funkcjonowania samorządu terytorialnego oraz przepisów dotyczących procedur administracyjnych, w tym w szczególności prawa oświatowego, prawa pracy,
- znajomość podstaw kodeksu postępowania administracyjnego,
- umiejętność obsługi programów komputerowych: MS Office oraz poczty elektronicznej i urządzeń biurowych,
- nieposzlakowana opinia,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku.
Wymagania dodatkowe:
- doświadczenie zawodowe w prowadzeniu sekretariatu/obsługi sekretarskiej/księgowości/ kadr/spraw socjalnych,
- umiejętność redagowania pism urzędowych,
- umiejętność dobrej organizacji pracy własnej,
- odporność na stres,
- komunikatywność.
Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie:
- samodzielnie prowadziła sprawy kancelaryjno-biurowe sekretariatu zakładu,
- obsługiwała rejestr poczty przychodzącej i wychodzącej, ewidencję dokumentacji wewnętrznej oraz koordynowała obieg dokumentów w zakładzie,
- przyjmowała i nadawała pocztę elektroniczną oraz faksy,
- obsługiwała rozmowy telefoniczne,
- prowadziła obsługę organizacyjną spotkań i narad,
- obsługiwała interesantów w zakresie udzielania informacji dotyczących załatwiania spraw oraz funkcjonowania zakładu,
- sporządzała pisma w zakresie działania sekretariatu zakładu,
- prowadziła ewidencję wyjść pracowników w celach służbowych,
- odpowiedzialna za zaopatrzenie zakładu w materiały biurowe, prasę, pieczątki itp.
- prowadzenie rejestrów: skarg i wniosków, uchwał, zarządzeń, wpływających faktur, pieczęci i stempli używanych,
- prowadzenie ewidencji podróży służbowych pracowników zakładu,
- prowadzenie rejestru i zbioru umów zawartych przez zakład z kontrahentami i dostawcami,
- przygotowywanie procedur przetargowych,
- prowadzenie spraw związanych z Funduszem Mieszkaniowym Funduszu Socjalnego, pożyczki, rozliczenia, kartoteki, obsługa administracyjna Komisji Mieszkaniowej. prowadzenie działalności socjalnej oraz gospodarowanie funduszem świadczeń socjalnych w zakładzie,
- prowadzenie archiwum dokumentacji jednostek oświatowych,
- naliczanie opłat za wprowadzenie zanieczyszczeń do atmosfery kotłowni jednostek oświatowych,
- zarządzanie transportem własnym zakładu oraz prowadzenie wszelkiej dokumentacji z tym związanej, organizowanie usług transportowych dla potrzeb placówek,
- organizowanie oraz nadzór nad dowozem dzieci do szkół,
- prowadzenie spraw związanych z dofinansowaniem kosztów kształcenia pracowników młodocianych,
- prowadzenie spraw i obsługa administracyjna pracowniczej kasy zapomogowo-pożyczkowej jednostek oświatowych,
- opracowywanie zasad gospodarki środkami ochrony indywidualnej oraz odzieżą i obuwiem roboczym w zakładzie,
- prowadzenie kart ewidencji czasu pracy pracowników zakładu,
- prowadzenie dokumentacji osobowej pracowników zakładu,
- organizowanie przeglądu kadr i udział w okresowych ocenach kwalifikacyjnych pracowników zakładu,
- prowadzenie i nadzorowanie zagadnień związanych z dyscypliną pracy w zakładzie,
- opracowywanie planu urlopów wypoczynkowych pracowników zakładu oraz nadzór nad jego realizacją,
- prowadzenie rejestru urlopów pracowników zakładu oraz dyrektorów jednostek obsługiwanych,
- prowadzenie spraw związanych z obowiązkiem nauki,
Kandydaci zobowiązani są do dostarczenia następujących dokumentów:
- CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej,
- list motywacyjny,
- kserokopia dyplomu, świadectw lub innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje oraz staż pracy,
- własnoręcznie podpisane oświadczenia o:
a) niekaralności w sprawach o naruszenie dyscypliny finansów publicznych,
b) pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych,
c) braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania czynności na ww. stanowisku,
d) inne mogące mieć znaczenie przy podejmowaniu decyzji o naborze.
Warunki pracy:
- pełny wymiar czasu pracy,
- miejsce pracy – Janów Lubelski, ul. Ogrodowa 16- budynek bez windy- praca na I piętrze ( budynek nieprzystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych),
- praca: przy komputerze, wymagająca bezpośredniego i telefonicznego kontaktu z klientem zewnętrznym oraz pracownikami innych komórek organizacyjnych zakładu oraz jednostek obsługiwanych,
Wskaźnik zatrudnienia:
W październiku 2019 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Zakładzie Obsługi Szkół i Przedszkoli w Janowie Lubelskim w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wynosił mniej niż 6%.
Oferty wraz z dokumentami należy składać:
w zamkniętej kopercie z adnotacją: „Nabór na stanowisko urzędnicze- inspektor ds. administracyjno-socjalnych” w sekretariacie Zakładu Obsługi Szkół i Przedszkoli, 23-300 Janów Lubelski, ul. Ogrodowa 16 w godzinach od 7.30 do 15.30 lub drogą pocztową, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 11 grudnia 2019 r.
Aplikacje które wpłyną do zakładu (liczy się data otrzymania dokumentów przez zakład) po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacje dodatkowe:
- Nabór przeprowadzony zostanie w formie konkursu realizowanego w dwóch etapach:
- I etap - sprawdzenie pod względem formalnym złożonych ofert,
- II etap - rozmowa kwalifikacyjna z kandydatami spełniającymi wymogi formalne,
- kandydaci dopuszczeni do rozmowy kwalifikacyjnej zostaną powiadomieni o jej terminie telefonicznie,
- informacja o wyniku naboru będzie zamieszona w Biuletynie Informacji Publicznej Zakładu Obsługi Szkół i Przedszkoli,
- pierwsza umowa o pracę zawierana jest na czas określony, nie dłuższy niż na 6 miesięcy,
- planowany termin zatrudnienia- styczeń 2020 r.
- Dyrektor zastrzega sobie prawo unieważnienia naboru bez podania przyczyny oraz przedłużenia terminu składania ofert pracy,
- klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych kandydatów do zatrudnienia w Zakładzie Obsługi Szkół i Przedszkoli dostępna jest w załącznikach
Naszym pracownikom oferujemy:
- stabilne zatrudnienie,
- dodatkowe wynagrodzenie roczne - tzw. „trzynastka",
- nagrody jubileuszowe,
- możliwość przystąpienia do Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej, pozwalającej na uzyskanie dodatkowych środków pieniężnych na nieprzewidziane lub zaplanowane wydatki, sfinansowanie inwestycji lub zmian,
- możliwość skorzystania z grupowego ubezpieczenia na życie i zdrowie,
- rozwój umiejętności poprzez udział w szkoleniach i kursach.
Dyrektor
Zakładu Obsługi Szkół i Przedszkoli
Zbigniew Flis
Dodano do BIP dnia 26-11-2019 12:50:37