Biuletyn Informacji Publicznej

Zakład Obsługi Szkół i Przedszkoli w Janowie Lubelskim

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Inspektor ds. administracyjno-socjalnych

Jednostka ogłaszająca
Zakład Obsługi Szkół i Przedszkoli w Janowie Lubelskim ul. Ogrodowa 16 23-300 Janów Lubelski
Data ogłoszenia
2019-11-26
Termin składania dokumentów
2019-12-11
Wymagane wykształcenie

wykształcenie wyższe

Wymagania związane ze stanowiskiem

Wymagania niezbędne:

  • wykształcenie wyższe, preferowany kierunek lub specjalność: administracja, ekonomia,
  • obywatelstwo polskie,
  • minimalny trzy letni  staż prac na samodzielnym stanowisku,
  • posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
  • niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • znajomość zasad funkcjonowania samorządu terytorialnego oraz przepisów dotyczących procedur administracyjnych, w tym w szczególności prawa oświatowego, prawa pracy,
  • znajomość podstaw kodeksu postępowania administracyjnego,
  • umiejętność obsługi programów komputerowych: MS Office oraz poczty elektronicznej i urządzeń biurowych,
  • nieposzlakowana opinia,
  • stan zdrowia  pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku.

 

Wymagania dodatkowe:

  • doświadczenie zawodowe w prowadzeniu sekretariatu/obsługi sekretarskiej/księgowości/ kadr/spraw socjalnych,
  • umiejętność redagowania pism urzędowych,
  • umiejętność dobrej organizacji pracy własnej,
  • odporność na stres,
  • komunikatywność.
Zakres obowiązków

Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie:

  • samodzielnie prowadziła sprawy kancelaryjno-biurowe sekretariatu zakładu,
  • obsługiwała rejestr poczty przychodzącej i wychodzącej, ewidencję dokumentacji wewnętrznej oraz koordynowała obieg dokumentów w zakładzie,
  • przyjmowała i nadawała pocztę elektroniczną oraz faksy,
  • obsługiwała rozmowy telefoniczne,
  • prowadziła obsługę organizacyjną spotkań i narad,
  • obsługiwała interesantów w zakresie udzielania informacji dotyczących załatwiania spraw oraz funkcjonowania zakładu,
  • sporządzała pisma w zakresie działania sekretariatu zakładu,
  • prowadziła ewidencję wyjść pracowników w celach służbowych,
  • odpowiedzialna za zaopatrzenie zakładu w materiały biurowe, prasę, pieczątki itp.
  • prowadzenie rejestrów: skarg i wniosków, uchwał, zarządzeń, wpływających faktur, pieczęci i stempli używanych,
  • prowadzenie ewidencji podróży służbowych pracowników zakładu,
  • prowadzenie rejestru i zbioru umów zawartych przez zakład z kontrahentami i dostawcami,
  • przygotowywanie procedur przetargowych,
  • prowadzenie spraw związanych z Funduszem Mieszkaniowym Funduszu Socjalnego, pożyczki, rozliczenia, kartoteki, obsługa administracyjna Komisji Mieszkaniowej. prowadzenie działalności socjalnej oraz gospodarowanie funduszem świadczeń socjalnych w zakładzie,
  • prowadzenie archiwum dokumentacji jednostek oświatowych,
  • naliczanie opłat za wprowadzenie zanieczyszczeń do atmosfery kotłowni jednostek oświatowych,
  • zarządzanie transportem własnym zakładu oraz prowadzenie wszelkiej dokumentacji z tym związanej, organizowanie usług transportowych dla potrzeb placówek,
  • organizowanie oraz nadzór nad dowozem dzieci do szkół,
  • prowadzenie spraw związanych z dofinansowaniem kosztów kształcenia pracowników młodocianych,
  • prowadzenie spraw i obsługa administracyjna pracowniczej kasy zapomogowo-pożyczkowej jednostek oświatowych,
  • opracowywanie zasad gospodarki środkami ochrony indywidualnej oraz odzieżą i obuwiem roboczym w zakładzie,
  • prowadzenie kart ewidencji czasu pracy pracowników zakładu,
  • prowadzenie dokumentacji osobowej pracowników zakładu,
  • organizowanie przeglądu kadr i udział w okresowych ocenach kwalifikacyjnych pracowników zakładu,
  • prowadzenie i nadzorowanie zagadnień związanych z dyscypliną pracy w zakładzie,
  • opracowywanie planu urlopów wypoczynkowych pracowników zakładu oraz nadzór nad jego realizacją,
  • prowadzenie rejestru urlopów pracowników zakładu oraz dyrektorów jednostek obsługiwanych,
  • prowadzenie spraw związanych z obowiązkiem nauki,
Wymagane dokumenty

Kandydaci zobowiązani są do dostarczenia następujących dokumentów:

  • CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej,
  • list motywacyjny,
  • kserokopia dyplomu, świadectw lub innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje oraz staż pracy,
  • własnoręcznie podpisane oświadczenia o:

a) niekaralności w sprawach o naruszenie dyscypliny finansów publicznych,

b) pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych,

c) braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania czynności na ww. stanowisku,

d) inne mogące mieć znaczenie przy podejmowaniu decyzji o naborze.

Warunki pracy

Warunki pracy:

  • pełny wymiar czasu pracy,
  • miejsce pracy – Janów Lubelski, ul. Ogrodowa 16- budynek bez  windy- praca na I piętrze    ( budynek nieprzystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych),
  • praca: przy komputerze, wymagająca bezpośredniego i telefonicznego kontaktu z klientem zewnętrznym oraz pracownikami innych komórek organizacyjnych zakładu oraz jednostek obsługiwanych,
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

Wskaźnik zatrudnienia:

W październiku 2019 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Zakładzie  Obsługi Szkół i  Przedszkoli w Janowie Lubelskim w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wynosił mniej niż 6%.

Miejsce składania dokumentów

Oferty wraz z dokumentami należy składać:

w zamkniętej kopercie z adnotacją: „Nabór na stanowisko urzędnicze- inspektor ds. administracyjno-socjalnych”  w sekretariacie Zakładu Obsługi Szkół i Przedszkoli,           23-300 Janów Lubelski, ul. Ogrodowa 16    w godzinach od 7.30 do 15.30 lub drogą pocztową, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 11 grudnia 2019 r.

Aplikacje które wpłyną do zakładu (liczy się data otrzymania dokumentów przez zakład) po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Uwagi

Informacje dodatkowe:

  • Nabór przeprowadzony zostanie w formie konkursu realizowanego w dwóch etapach:

- I etap - sprawdzenie pod względem formalnym złożonych  ofert,

 - II etap - rozmowa kwalifikacyjna z kandydatami spełniającymi wymogi formalne,

  • kandydaci dopuszczeni do rozmowy kwalifikacyjnej zostaną powiadomieni o jej terminie telefonicznie,
  • informacja o wyniku naboru będzie zamieszona w Biuletynie Informacji Publicznej Zakładu Obsługi Szkół i Przedszkoli,
  • pierwsza umowa o pracę zawierana jest na czas określony,  nie dłuższy niż na 6 miesięcy,
  • planowany termin zatrudnienia- styczeń 2020 r.
  • Dyrektor zastrzega   sobie prawo unieważnienia naboru bez podania przyczyny  oraz przedłużenia terminu składania ofert pracy,
  • klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych kandydatów do zatrudnienia w Zakładzie Obsługi Szkół i Przedszkoli  dostępna jest w załącznikach

 

Naszym pracownikom oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie,
  • dodatkowe wynagrodzenie roczne - tzw. „trzynastka",
  • nagrody jubileuszowe,
  • możliwość przystąpienia do Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej, pozwalającej na uzyskanie dodatkowych środków pieniężnych na nieprzewidziane lub zaplanowane wydatki, sfinansowanie inwestycji lub zmian,
  • możliwość skorzystania z grupowego ubezpieczenia na życie i zdrowie,
  • rozwój umiejętności poprzez udział w szkoleniach i kursach.

 

 

Dyrektor

Zakładu Obsługi Szkół i Przedszkoli

Zbigniew Flis

Załączniki
  • docx pobrano: 52 razy
  • doc pobrano: 40 razy

  • Wybrany kandydat
    Edyta Chojak

    Uzasadnienie wyboru
    Informacja o wyniku naboru Janów Lubelski, dnia 17.12.2019 r. I. Określenie stanowiska urzędniczego: Nazwa i adres jednostki: Zakład Obsługi Szkół i Przedszkoli ul. Ogrodowa 16 23-300 Janów Lubelski Nazwa stanowiska urzędniczego: Inspektor ds. administracyjno-socjalnych Nazwa stanowiska pracy zgodnie ze strukturą organizacyjną zakładu: samodzielne stanowisko ds. administracyjno-socjalnych Wymiar etatu: 1 II. Informacja: Informuję, że w wyniku zakończenia procedury naboru na ww. stanowisko została wybrana Pani Edyta Chojak, zam. w Janowie Lubelskim. III. Uzasadnienie: Wybrana kandydatka na ww. stanowisko spełnia wszystkie niezbędne wymagania określone w ogłoszeniu o naborze. Posiada wyższe wykształcenie magisterskie, kierunek - ekonomia w zakresie zarządzanie przedsiębiorstwem, licencjat w zakresie informatyki w przedsiębiorstwach. Ważnym atutem kandydatki jest wysoki staż pracy w różnych przedsiębiorstwach usługowo-handlowych, banku, urzędzie rejonowym na różnych stanowiskach pracy. Umiejętności, które kandydatka nabyła w trakcie pracy zawodowej spełniają wszystkie wymagania do pracy na stanowisku - Inspektora ds. administracyjno-socjalnych. Informację o wyniku naboru na ww. stanowisko upowszechnia się w Biuletynie Informacji Publicznych ( https://zosipjanowlubelski.bip.lubelskie.pl) oraz na tablicy ogłoszeń Zakładu Obsługi Szkół i Przedszkoli w Janowie Lubelskim. VI. Informację przekazał: Dyrektor Zakładu Obsługi Szkół i Przedszkoli w Janowie Lubelskim Zbigniew Flis Janów Lubelski, 17.12.2019 r.
    Dorota Tyra

    Katarzyna Radomska

    Joanna Jadach

    Edyta Chojak

    Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Zbigniew Flis
    Dodano do BIP dnia 26-11-2019 12:50:37